CIASTECZKA ZBOŻOWE bezglutenowe


Składniki:

  • 1 kg mieszanki mąk *
  • 300 g miękkiego masła 
  • 1 czubata szklanka cukru
  • 4 jajka
  • 3 żółtka
  • 2 opak. cukru waniliowego
  • 3 łyżki gęstej śmietany 18%
  • 25 g proszku do pieczenia bezglutenowego
  • 10 g sody oczyszczonej
  • 1 szkl. ziaren ( słonecznik, siemię lniane, sezam, dynia)
  • 1 szkl. rodzynek
  • 3 - 4 szkl. płatków kukurydzianych Corn Flakes

Dodatkowo:

  • 1 białko do smarowania 
  • 1 szkl. ziaren ( słonecznik, siemię lniane, sezam, dynia)

Wszystkie składniki umieściłam w misie miksera i dokładnie wyrobiłam ciasto.
Na blachę wyłożoną papierem do pieczenia wykładałam ciasto formując małe kulki 
z których formowałam ciasteczka.
Każde ciasteczko należy posmarować białkiem i posypać wierzch ziarnami.
Piec ok 20 min w 170 stop. C


Smacznego!

* Użyłam własnej mieszanki mąk PRZEPIS W LINKU : MIESZANKA MĄK

Komentarze